soool !
2010-03-06 / 12:21:04 / Allmänt

Heeee-eej !

Igår var jag inte ut som dom flesta, jag chillade inte heller, jag & mamma storstädade vi började efter maten, klockan var nog 7 när vi började, vi började på övervåningen och jag på mitt rum som är så jävla fint nu och helt ommöblerat!!..
Jag har haft en större dator med datorskrivbord på mitt rum men det har vi ven flyttat ner, för nu har ju jag min minipc:)
Mer plats som sagt. Kan ta kort sen!
Fortsatte att städa på, skura dammsög och allt som hör till..
Jag blev klar 12, och var dö-trött ! Gick och la mig och somnade direkt.
Mamma hade tydligen hållt på till 3 inatt. hahaha galen hon är.
Klev upp före mig, jag vakna halv 11 och hon 9.

Ska snart åka och hämta min kamera sen ska mamma & pappa köpa en ny tvättmaskin, våran har gått sönder som sagt.

Hur fint väder är det inte idag då, eller det har det iförsig varit hela veckan, synd att man har skotrarna i stugan. suuuck..

Ne jag uppdaterar senare idag:)


pöööözzzzz btw, fan vad jag älskar mitt hår, det är så tjockt och alltid volym. aja hörs sen:D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: