sol sol sol mera sol !
2010-03-17 / 12:39:36 / Allmänt

hejsan:)

idag är det onsdag, snart helg igen då;) ..
Solen skiner och det är verkligen underbart!
Har nyss duschat också, ikväll ska jag nog åka till Mathias, fåårse hur det blir :)

Ringde nyss till chefen på Mobacka, hade skickat ett mail till henne innan också och skrev att jag ville jobba där hela sommaren, hon lät mycket positiv och hon skulle ringa upp mig så snart som möjligt, bara hålla tummarna nu att jag får det!:)

Igår så satt jag & kikade priser till Malta i Augusti, fasen så billigt det var, så jag fundera på att boka denna vecka eller nästa! Hoppas hoppas för jag vill ner och träffa mina syskon, vore så jädrans roligt!

Jag är så jävla klantig iaf, hatar mig själv ibland.

Vi hörs senare :)

ha en fin dag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: