Ska man skratta eller gråta?
2010-03-17 / 15:23:28 / Allmänt

Ah precis, ska man skratta eller gråta?, först lipa jag sen skratta jag lite.
Jag är så jävla klumpig, dum, virrig allt !!!
Imorse när jag vaknade så låg jag i sängen med min fina lilla plutt laptop, sen ska jag gå upp från sängen, ställer datorn på sängen , ska kliva upp ur sängen som sagt tusen sladdar och skit på golvet, VAD HÄNDER?

Jo det som händer är att jag fastnar med foten i dataladdaren plus internetkabeln och jag hör en smäll på golvet, vad är det som ligger där då, Jo min laptop, skärmen ser helvete ut och det är sprickor och flimrar som fan!

Bra marielle jävligt bra. lite applåder tack !

Att lämna in den på Elgiganten , Alina skulle typ kosta 3200:-
Min bror föreslog ett ställe som heter Lectron, och jag mailade dom, och det skulle kosta 1090:- att byta ut skärmen och det tar 1h jobb.
Men dock så tar det 7 dagar att beställa hem dom saker som behövs för att dem ska kunna laga den.
Men jag är glad att det inte blev så dyrt. Men men vad ska man göra.

Här har ni två fina bilder




3 Kommentarer
therese:

men nej, fyfan vad otur först din kamera sen datorn :'( <3



tur att du får det till ett bra pris ialf :)



SKRIVET DEN: 2010-03-17 KL: 17:24:14
Emma:

ååååh, men nej fan vad typiskt! :(



SKRIVET DEN: 2010-03-17 KL: 20:18:23 URL: http://emmabeiersen.blogg.se/
Marielle:

Ja jag vet , men sånt som händer tyvärr:/



SKRIVET DEN: 2010-03-17 KL: 22:20:19 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: