Sjuk=(
2010-03-08 / 19:23:43 / Allmänt

Hallåå

Jag har blivit sjuk, har jätte ont i halsen och jätteförkyld och nyser konstant.
Så typiskt, för imorgon ska jag till Solliden och träffa chefen, vi bokade in en tid kl 10:00.
Får se om jag tar mig upp ut sängen imorgon om jag inte har feber. Mina halsmandlar är inte OKEJ iaf!
Men jag hoppas jag kan åka dit endå, ska bara prata lite och får veta hur det blir framöver, håller tummarna gör jag.

Ska iaf titta på tv hela kvällen, familjen annorlunda , svenska hollowood fruar och sist men inte minst boston tea party:D !
Jag älskar Filip och Fredrik sjukt roliga människor.

om 18 dagar kommer min bror hem=)! Sist vi sågs var i oktober om jag inte minns fel.
Ska bli kul att få träffa honom snart:)

Ne nu orkar jag inte skriva mer, mitt huvud sprängs!
Hörs !!!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: