Ny vecka, nya möjligheter!
2010-03-15 / 14:37:58 / Allmänt

Heej alla söta=)!

Ännu en ny vecka, tycker veckorna går så jädrans fort!
Håller på springer runt i huset och letar mina brillor, vart har alla mina solbrillor tagit vägen?
gah blir fan galen!!! Ska iaf köpa nya snart också!
Har sett massa snygga på stan faktiskt:)

Nästa torsdag kommer Christian äntligen hem:D ! Åh vad roligt det ska bli, hoppas denna vecka går riktigt fort, ska bli kul att åka upp till stugan också!:)

Har verkligen mycket att se framemot känns det som

26e Mars - Åker till stugan, Flyktingloppet + Påsken!
9e April - Åker till Rossön med älsklingen, 50 & 30 års kalas, alltså ett stort 80 års kalas:D!
22a April - Åker till Vemdalen, VÅRFORUM 4 dagars partyy!!!
29e April- Åker till Uppsala till min Malin och festar som aldrig förr, Valborg i Uppsala!!:D

jaaaa, skönt att det händer saker i mitt liv, det är jag glad för !
På onsdag ska jag ringa till Chefen på Mobacka och säga att jag vill jobba hela sommaren!:D:D:D:D

Puss&Kram


1 Kommentarer
Malin:

Ja det ska vi alltid ha hjärtat! :)

I love you <3



SKRIVET DEN: 2010-03-15 KL: 19:26:49 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: