Nu drar jag !
2010-03-26 / 12:36:21 / Allmänt

Hallå, nu har jag fixat klart med packning, skivor till mor & far osv.

Väntar på att pappa ska komma hem han är och fixar det sista sen ska vi vänta in mammsen.
ska bli så otroligt kul att åka upp och imorgon får jag träffa Hanna & Therese. TOPPEN!
Ska bli otroligt skönt att stanna kvar på söndag också och slippa åka hem, sen kommer alla kusiner upp, wiho :)

Har fått lön idag också, man ska inte klaga idag eller. Jag är glad och älskar mitt liv.

Sen är jag väldigt avis på min vän MALIN som är påväg till Lanzarote just nu, sola och bada åt mig med gumman, den 29e April kommer jag till dig, ska bli superkul!!

Ne nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, vi hörs typ om 12 dagar ;)

Puss&Kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: