MALTA 15e AUGUSTI !
2010-03-18 / 19:57:24 / Allmänt

Haallå:D!

Nu har jag bokat flygbiljetter till mig & Hanna , vi åker den 15e Augusti kl 07:00 från Arlanda och är framme 10:50 på Malta! Gud vad jag längtar, fan vad kul alltså.

Har iaf gjort Fläskpannkaka idag för FÖRSTA gången, och den blev hur god som helst, pappsen åkte ut och åkte skidor medans jag lagade maten så när han kom hem var han riktigt hungrig och han tyckte att jag hade lyckats med maten svinbra!:D

Lämnade som sagt in min dator på Lectron idag och dom sa att om jag har tur kan jag komma & hämta den nästa fredag, får se om det hinns med..

Här kommer några fina bilder på fläskpannkakan:D


börjar se fint ut


aaaaaaaaas fint                        okej detta är inte min tallrik, utan pappas:D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: