LESS!!!!!!
2010-03-10 / 19:52:09 / Allmänt

Hallåå

Idag har jag bara legat i soffan och tagit det lungt, knarkat halstabletter och druckigt te.
Våran router har tydligen dött också, lite segt.. Men får se om vi fixar ny, för jag har suttit lite var som helst nu när jag har min lilla laptop.

Väldigt less på att vara förkyld är jag.. Men känner att det är på bättringsvägen iaf, vilket är skönt!
Saknar Mathias väldigt mycket också, jag hoppas han kommer hem på fredag så vi kan mysa :).. du är mitt allt babbyy=)

Orkar inte skriva mera, är inte på humör!

Puss&Kram


Btw, detta shoppade jag sist när jag var på stan, typ 1 vecka sen i think, har glömt bort att visa:)
Lackleggins: Ginatricot
Marilyn monroe linne: H&M

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: