hihi=)
2010-03-15 / 20:47:26 / Allmänt

Haha, sitter och tittar på Håkans Bar, schysst att starta en egen bar i Thailand..
Fan vad skönt egentligen:) Hoppas det går bra för honom nu iaf, han verkar lite virrig;)

Ska snart ta ett efterlängtat bad och sen ska jag fixa mina naglar och göra ansiktsmask!
Lite hemma spa som sagt!

Sen vill jag bara säga att jag saknar min bästa fina underbara vän i Uppsala Malin
Titta in hennes blogg och se så sött inlägg hon skrivit om mig! Sötare vän!
Puss på dig Malin, jag saknar dig med ska du veta, snart kommer jag till dig, fan vad vi ska röja då ;)!


puss på dig Malin=)<3

1 Kommentarer
Malin:

Puss på dig älskade vän <3



SKRIVET DEN: 2010-03-15 KL: 22:30:42 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: