helt slut!!
2010-03-02 / 20:39:11 / Allmänt

hejsan :)

Har precis smörjt in mig med massa krämer och dove bus :)
riktigt skönt !!
Har som sagt tränat EasyLine idag, hann gå på crosstrainern i 15 min innan passet började också!
Trodde jag skulle seriöst spy när det var typ 5 minuter kvar, fyfan vad sjukt pass det är alltså, fast man bestämmer endå hur mycket man vill ta i själv. Tror jag körde på lite för hååårt..
Men jag känner mig jävligt stark i mina armar iaf!:)

Nu sitter jag & tittar på Mästarnas mästare som även är inspelat på Malta, coolt !:)
Är hur trött som helst, kommer nog somna tidigt ikväll !

Imorgon ska jag umgås med ElinE, blev inget mys med älskling, ska mysa på torsdag då det är vår 1 årsdag! :)



2 Kommentarer
Anonym:

Spyr man när man tränar så har man fortfarande 40 procent kvar o ge



SKRIVET DEN: 2010-03-02 KL: 20:54:12
Marielle:

Sa jag att jag spydde?, hahaha ..

Har aldrig gjort det när jag tränat:P



SKRIVET DEN: 2010-03-02 KL: 21:26:23 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: