heeeeeelg:)!
2010-03-05 / 13:32:26 / Allmänt

Hejsan bloggen :)

Igår kom älsklingen hit vi myste & titta på film, är så glad att jag har dig älskling!!<3
Vaknade halv 10 låg och myste kvar i sängen lite efter 10, sen åt vi frulle och sedan åkte in till staden, jag gick ner på Arbetsförmedlingen och lämna papper och snacka lite med dem,mathias drog till skolan, han åker till Stockholm ikväll=( .. vill också!

Igår blev jag väldigt glad , Chefen på Mobacka ringde mig och jag ska dit på tisdag!
Hon sa att jag kommer få jobba heeela sommaren heltid, så jag hoppas:D ska dit på tisdag som sagt kl 10:00 och träffa henne och prata :)!
Önska mig lycka till!

Sitter just nu och skriver på mina lilla laptop,ååh förstår inte hur liten den är, men jag tycker jag skriver hyffsat fort på den endå, tangenterna är hur små som helst, men jag är riktigt nöjd!!

Fick ett sms nyss från Elgiganten om att min kamera är färdig, ska hämta din imorgon:)
Gick verkligen fort måste jag säga!!


Just nu sitter jag & äter nudlar, skulle kunna leva på nudlar, punkt

3 Kommentarer
Anneli:



Ut och ta mycket bilder nu i det vackra vintervädret nu när du får kameran.

Grattis till jobb hela sommaren.

Vad ska du göra med alla pengar?

//Anneli



SKRIVET DEN: 2010-03-05 KL: 13:46:59
Marielle:

:) Hoppas jag får jobbet bara.

Jag vill flytta till Stockholm & bo med Mathias hihi:) Sen åka hälsa på mina syskon 1 vecka=)



SKRIVET DEN: 2010-03-05 KL: 14:09:39 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
MarielleGrääs:

åh tack, vad gullig du är :D

puss



SKRIVET DEN: 2010-03-05 KL: 20:26:18 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: