Gossip Girls!!
2010-03-24 / 18:03:07 / Allmänt

Alltså fan vad jag är beronde av Gossip Girls, finns ingen bättre serie, jag älskar den !
Har säsong 1, 2 och 3 nudå ..
Love it !! Men tror dom flesta tjejerna är det också,

btw så visste jag inte att Jessica Szohr alltså Vanessa i serien är tillsammans med Ed Westwick som spelar Chuck Bass.

sjukt snygga..


Däremot visste jag att Penn Badgley är tillsammans med Blake Lively.

Själv tycker jag det är rätt kul eftersom alla i serien har hånglat med varandra, haha..

aja, detta var ett onödigt inlägg, ska se senaste avsnittet av gossip nu iaf;) avsnitt 15 -

1 Kommentarer
Sandra G:

mobacka :) hihi jobbade ju där förra sommaren också! hoppas du också börjar så jobbar vi tillsammans kanske ;)



SKRIVET DEN: 2010-03-24 KL: 22:36:53 URL: http://sandrcg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: