Glamourama!
2010-03-11 / 20:26:18 / Allmänt

Hallå!

Har legat och tittat på Glamourama på tv3 Play, en serie som handlar om 3 unga brudar och man får följa deras lyxliv, två av tjejerna jobba inom Mode, och den andra är chef på white room i Stockholm,
tycker det är sjukt coolt att dom jobbar och tjänar sjuka pengar sen dessutom har eget märke osv. Den yngsta är bara 20 år, skulle inte sitta fel att leva sånt lyxliv:')
Man får även se några kändisar i serien, Cimon bland annat som är tsm med en utav brudarna:D

Så nu har jag blivit helt fast vid serien, kollat hela eftermiddagen=)
Som sagt kan ni se alla avsnitt HÄR

Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på film, imorgon ska jag nog dra mig in mot stan!
Ska bli massa sol imorgon också, det gillas!

Hörs senare!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: