Frisyrer!
2010-03-16 / 19:41:16 / Allmänt

Ringde förut och boka klipptid, det blev nästa torsdag den 25e kl 16:30 :D !
Gud vad jag längtar, har suttit och tittat runt lite på internet, jag har som sagt alltid haft uppklippt ganska mycket och nu ser mitt hår förjävligt ut, inte minsta uppklippt kan jag säga.
Svin tråkigt är det,.

Här kommer lite bilder som jag ska skriva ut och visa min frissa , ungefär som jag vill att hon ska klippa, fast ska spara längden på mitt hår=)!




Nånting sånt :)

Typ som dom här bilder jag lagt ut på mig själv :) gillar frillan!




Längtar verkligen tills jag ska klippa mig nu !!!!!! ge määä

2 Kommentarer
Malin:

Sådär som du hade skulle jag också vilja ha! :D supersnyggt!



SKRIVET DEN: 2010-03-16 KL: 19:49:25 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Malin:

Men jag vet inte om jag skulle passa i det, jag är för feg :( haha!



SKRIVET DEN: 2010-03-16 KL: 21:00:22 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: