Don't wake me up!
2010-03-11 / 12:31:36 / Allmänt

Hejsan=)

Hoppas ni mår bra idag, för det gör jag, härligt att höra va?=)
Jag känner mig mer pigg och inte lika snorig heller, så jag är glad för det!!
Imorse när jag vakna var det 5 plus ute, undra var det är nu.. så himla härligt med plus grader, slippa -30 nu. Underbart!!
Imorgon kommer hjärtat hem också, såå glad jag är:))
Skulle vilja åka till fjällen i helgen och åkt lite bräda, men blir nog inte, kanske jag tar med mig brädan till stugan:).

16 dagar kvar bara tills jag åker till stugan, ska bli så himla roligt att åka upp till Flyktingloppet, festa med brudarna och ha kul, sen direkt efter är det Påsk, träffa alla släktingar!! Ska verkligen bli roligt!



bjuppar på en riktigt bra låt :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: