3/3!
2010-03-03 / 13:01:29 / Allmänt

Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag vid 10, åt frulle tränade med hantlarna och gjorde massa mag-övningar!
Har sökt runt på massa jobb och skickat iväg 2 CV..
Försöker även ringa en chef nu som inte svarar, men får väl pröva om en liten stund!

Ska snart äta lunch, sen fixa mig och senare ska jag vara med Elin :)
Ska bli trevligt att träffa dig tjejen!

Fick iaf ett samtal igår från Elgiganten, min lagning kommer kosta 829:- :) hahahah !
aja , han i butiken sa att de kunde kosta 1000 också. Så jag får väl vara glad  för det priset då.
Nu vet jag att jag ska vara mer försiktig, sen vet jag inte om jag vågar ta med mig kameran på krogen, den får kanske stanna hemma.

Sen vill jag också meddela att min bror kommer hem den 25e Mars och stannar hemma i 3 veckor, gud vad roligt!
Längtar verkligen till Påsken då man får träffa alla sina kusiner och åka skoter , grilla, och allt annat som hör till i Hansson släkten;)

Ne om man kanske ska börja fixa sig nudå:)
Hoppas ni får en härlig onsdag !

Puss&Kram

Lite bildern från Påsken 09;)





1 Kommentarer
linn:

Sv: men dra med dig någon och åk! :D det är asskönt efetråt när man varit duktig och gjort det!



På Zezt skönhetscenter i sundsvall! :D



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 16:30:17 URL: http://linnjonasson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: