24/5
2010-03-24 / 14:25:44 / Allmänt

Hallåå!

Hoppas ni haft en härlig förmiddag , det har jag haft, har jobbat och varit ute läänge, hur skönt som helst!
Åkt massa madrass med barnen också ..
Tog ett bad när jag kom hem, var så himla frusen, fattar inte varför, det är inte ens kallt ute.

Har fått mail från Chefen på Mobacka, dom håller på göra schema osv inför sommaren sen ska hon höra av sig till mig:D ! 
Längtar, hoppas jag verkligen får jobba hela sommaren nudå, jag är pepp!

Imorgon ska jag jobba några timmar, sen när jag kommer hem är min kära bror hemma!:D:D
Sen drar jag in till stan och klipper mig och sen drar jag & mamma till lillänge och handlar inför helgen och påsken!

Dagens fundering..
Idag var det en pojke på förskolan som inte fick vara med dom andra 2 barnen, " Det går inte att vara 3 i den här leken, det går bara att vara 2 och 4. Jag: Lek något annat där ni kan vara 3 då, Dom: Ne det går inte.

Haha alltså, sådär var det när jag också var liten kommer jag ihåg, varför säger man så och tänker så ... blir galen!

Vi hörs senare

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: