23/3
2010-03-23 / 10:31:18 / Allmänt

Hallå!

Idag vaknar man upp och solen skiner in i rummet, hur underbart är inte det då?
Har nyss ätit frukost , ska ta 12:47 bussen in till stan, ska vara hos tandläkaren halv 2 också.
Hoppas det går fort, jag ska på stan och se om det finns något intressant, vet att jag ska köpa brillor och ögonbrynsfärg och bus ;) .

Ikväll ska jag också umgås med Therese, kanske blir en promenad innan solen gått ner:)

Har tänk på en annan sak som egentligen ingen av er bryr er om, men endå, på söndag åker min mor & far hem från stugan och jag ska som sagt stanna kvar, dom kommer tillbaka till stugan på tisdag,
jag ska alltså sova själv i våran stuga helt ensam från söndag-måndag -måndag - tisdag, vågar jag det?
haha .. kanske sover hos farmor !!

Ne nu ska jag fixa till mig, uppdaterar senare när jag kommit hem :)

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: