19/3
2010-03-19 / 15:19:53 / Allmänt

Hej :)

Nu är det freedag igen, och i helgen ska jag inte slösa pengar utan jag ska bara chilla och vara med älskling, men fårse vad vi hittar på:) Hoppas det blir fint väder så man kan göra något iaf.
Är sjukt pepp inför nästa helg då jag ska till stugan, sen på lördag blire party med folket och träffa Hanna & Therese, ska bli jättekul att ses igen tjejer!
Kommer nog bli en riktigt roligt helg känner jag.

Nästa vecka så ska jag till sjukhuset, träna ska KLIPPA mig längtar som fan ge mig nuu, och jobba onsdag & torsdag,
sen kommer bror hem på morgonen på torsdag, dock jobbar jag när han kommer hem.
Men känner på mig att nästa vecka kommer gå riktigt fort eftersom det händer lite saker!

Sen hoppas jag att jag kan hämta min laptop på Fredag innan jag åker till stugan, fårse hur det blir med det, dock kommer jag inte ha något internet där uppe och jag ska vara där uppe i exakt 11 dagar! Men fan vad skönt att slippa det egentligen :D.
Ska verkligen njuta i Påsk, hoppas det blir fint väder och att det är bra skoterföre!

Lite bilder från nyår ;)




tagga som fan till nästa helg bryyyds:D

3 Kommentarer
AFSAN:

tycker du ska ta med dig brudarna som är med dej på bilderna här, så har vi göööörskoj i göteborg i sommar :D



SKRIVET DEN: 2010-03-21 KL: 14:23:25
Anonym:

nice pics! :)



SKRIVET DEN: 2010-03-21 KL: 14:31:10 URL: http://musicrecord.blogg.se/
Marielle:

Haha duu tycker det Adam:D skulle vara roligt, ;)



SKRIVET DEN: 2010-03-21 KL: 14:58:42 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: