wooho!
2010-06-09 / 18:18:58 / Allmänt

Diggar Christinas Agulieras nya skiva och nya låten Woohoo!

Har jobbat som vanligt idag, får höra av alla att dom kommer sakna mig och att dom inte kommer vilja ta in någon annan vikarie än mig för att dom tycker om mig så mycket och för att jag är så himla duktig med barnen.
SKÖNT att höra, ska även få med mig massa referenser med mig, kommer sitta fint på CV :)

Imorgon ska vi på utflykt hela dagen , ska äta lunch ute också, kommer bli en supermysig dag känner jag, såg också att de skulle bli jättefint väder också! Perfekt:)

Någon som har smakat det nya vinet Bundustar ett rosévin som verkar så sjukt gott, jag vill smaka det, undra om det kommit hit till Östersund på bolaget.
Såhär ser det ut iaf, om någon smakat det så skriv gärna hur det var :D


3 Kommentarer
Playmates Of Sweden:

christinas nya skiva är vekrligen helt underbart grym D:



SKRIVET DEN: 2010-06-09 KL: 21:39:58 URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Madde:

Hejhej:) jag har prövat en sak nu som jag hoppas du och andra kommer att gilla. Har nämligen nyss gjort ett inlägg om "vem är du av sex&the city tjejerna?" När det gäller sexvanor dårå, du kan även läsa lite som jag skrivit om rollerna:) Hoppas du vill vara med och göra detta till en kul grej! har försökt vara lite mer kreativ på min blogg så paint bilden blev inte som jag hade tänkt men hoppas det duger som ett första försök:)



SKRIVET DEN: 2010-06-09 KL: 21:51:50 URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Jacqline:

Christina är grym =)



SKRIVET DEN: 2010-06-09 KL: 22:27:18 URL: http://jacqlinee.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: