trött
2010-06-21 / 23:06:58 / Allmänt

Hallå!

Idag var det min första dag på Ålderdomshemmet..
Gick bra men det är verkligen inte min grej att jobba med gamlingar, fan vad jag vill jobba med barn alltså, nu när man prövat saker så vet jag att barn är det jag vill jobba med i framtiden.
Jag grina imorse när jag var påväg att gå från Mathias, har aldrig varit så jobbigt..
Jag grina när jag kom hem, okej tyck att jag är töntig det få ni.. men det är fan jobbigt att jobba med gamlingar, och jag kan inte förstå dom som jobbar med dem varje dag och flera år, vilka tuffa människor säger jag bara!

Men jag kan tyvärr inte göra så mycket, jag måste jobba och jag måste ha pengar, det är det ända jag ser framemot, plus erfarenhet!
Jag hoppas det blir bättre efter någon vecka, men det var faktiskt jobbigt idag.

Jag slutar den 12e augusti och den 15e drar jag till Malta! Fan vad glad och stolt jag kommer vara över mig själv då.

Nu ska jag sova, jag börjar 07:00 - 15:45!

Och jag älskar min fina kille som är det bästa jag vet, tack för att du finns Mathias och stöttar mig.<3

Godnatt!

3 Kommentarer
sandra g:

jag tycker du gör det bra iallafall marre :) <3 kram!



SKRIVET DEN: 2010-06-22 KL: 13:30:06 URL: http://sandracg.blogg.se/
fröken jonasson:

jag tycker inte att du är töntig. jag skulle hellre vara utan pengar än att jobba med gamlingar, hur hemskt det än låter... så jag tycker att du gör det bra! :))



SKRIVET DEN: 2010-06-23 KL: 10:19:39 URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Lisa:

been there done that, så det är okej att grina :D håller iaf med dig att dom som jobbar med gamlingar livet ut är fan tuffa!



SKRIVET DEN: 2010-06-25 KL: 17:54:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: