Taggar!!
2010-06-11 / 17:18:10 / Allmänt

Hallå :)

Idag var det som sagt sista dagen på förskolan, jag bjöd på två tårtor åh vad alla blev glada, sen bjöd jag alla barn på piggelin:) , fick även en liten söt nalle från avdelningarna, hoppas jag får komma tillbaka till er , kommer verkligen sakna er!

Fick sluta efter 12 idag, drog hem och fixade till mig lite, sen tog jag och Mia bussen in till stan, tog 2 h innan jag hittade något, hatar när man har pengar och sen inte hittar ngt sen när man inte har pengar då vill man plötsligt ha allting som finns. Jobbigt det där, hittade en sötklänning till slut och ett fint halsband till !

Drog sedan på bolaget med Mimmi, köpte vin, och cider, mömma!
Var en otroligt skön känsla att gå själv också måste jag säga:D!

Ska äta tacos till middag, och senare kommer brudarna hit!
Kommer bli en riktigt bra kväll känner jag, vädret är på topp också, varmt och skönt ute !

Vi hörs imorgon, ska knäppa mycket kort ikväll!
Sen vill jag bara säga att jag saknar min älskling som är i Stockholm, på söndag ses vi darling:)






4 Kommentarer
idah:

Fan va gott med tacos :O



SKRIVET DEN: 2010-06-12 KL: 12:45:19 URL: http://idahfridhs.blogg.se/
Anonym:

vad är det för smak på den där gröna cidern med rosa text?



SKRIVET DEN: 2010-06-14 KL: 16:19:41
Marielle:

Fläder och rabarber svin äcklig:D haha



SKRIVET DEN: 2010-06-15 KL: 11:02:50 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Lisa:

men neeej måste dom alltid förstöra allt med fläder :( avskyr fläder men älskar rabarber! alla snygga ciderburkar på systemet innehåller alltid äckligaste cidern, haha



SKRIVET DEN: 2010-06-17 KL: 10:52:50



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: