Stockholm!
2010-06-13 / 23:59:22 / Allmänt

Nu är jag i Stockholm, jag gillar!!
Gick jättebra att åka tåget, förutom att jag blev lite less, det fanns eluttag, blev hur glad som helst, trodde inte de eftersom vissa Intercity inte har det, men det hade detta tåg, sen så hade jag ett sms om kod och allt för att koplla upp mig så jag kunde sitta hela resan, 99:- NICE tänkte jag, inget hände, jag prövade flera gånger.
Sen går jag till bistron och frågar,
Hon: Nej tyvärr vi har inte internet ombord på detta tåg, ahmen det var ju bra, fel att man får veta det innan då.Stod även när jag skulle boka biljetten om jag ville ha tillgång till internet.. aja konstigt..

Kollade på 3 avsnitt av Prison Break säsong 3 är jag på nu, sen tittade jag på Dear John, hur fin film som helst. Den måste ni se:)

Snart ska jag och älsklingen krypa ner i sängen, imorgon blir det stan och shopping!
Fick också 700 exakt i Rikskuponger av pappa också, tack <3
Så nu kan vi äta ute massa :)!

Jag uppdaterar mera imorgon.

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: