sova typ nu?
2010-06-10 / 22:18:03 / Allmänt

Kanske ska lägga mig och sova nu, börjar 06:30 imorgon! fiifan, men det kommer gå bra, slutar tidigt också, min sista dag ska bli bra!
Har köpt 2 lådor Piggelin glass till barnen och två glasstårtor till personalen, är jag inte gullig(A)..Kommer sakna ALLA!!

Efter jag slutat ska jag ner på stan med Mia och se om jag hittar något att ha på mig imorgonkväll för då blir det party, tjejpaarty;) Blir 6 brudar hemma hos mig imorgon, åh vad mysigt!
Blir nog marité sen på kvällen också. Hoppas det blir en bra kväll , det gissar jag på!

Måste bara säga att det har varit världens skönaste väder idag också, var ute hela dagen idag med barnen, var på utflykt åt lunch ute och jag slutade halv 3, åkte hem och la mig på baksidan och solade och somnade., så skönt med värme! :)

Ne jag uppdaterar mera imorgon!

Pusspåer



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: