sol sol sol !!
2010-06-01 / 17:32:02 / Allmänt

ville bara säga att jag älskar solen så jävla mycket, älskar värmen !!
Idag har vi varit ute hela dagen, jag älskar att jobba på förskola för det finns så mycket fördelar med det, speciellt att vi kan vara ute hela tiden. Underbart!!

Tycker synd om min älskling som igår var ute eftersom han tar studenten, någon snodde han studentmössa och mobiltelefon, jävla idioter seriöst.. skaffa egen jävla studentmössa, vad ska ni med den till?
åh jag blir så himla arg!

När jag kom hem så satte jag mig på våran baksida , la mig i en solstol och somnade till i solen, så himla skönt, ska snart äta, sen hämta ut mina Sjtågbiljetter, efter det ska jag och mamma dra och sola solarium, haha:)

Har bara 2 dagar kvar av denna vecka att jobba, skönt tycker jag:)

Ne vi hörs senare !

puss&kram


gammal bild, och jag som blondin!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: