Snart lite semester!
2010-06-07 / 22:04:40 / Allmänt

Hallå..

snart får jag lite semester, på fredag slutar jag på Lingonet,tänkte bjuda på glass till barnen, och tårta till dom andra:)
Blir nog bra, sen blir det utgång på fredag,hoppas hoppas det blir fint väder, sen huvudstaden på söndag :D!

Imorgon skulle jag egentligen på ett möte angående sommarjobbet i sommar, men blev inställt, så då blev jag ledig imorgon..
Så imorgon ska jag och Mathias upp till honoms pappa och hälsa på lite..'

Men idag har vi ätit Tacos hemma hos Mathias, sen fick jag smycken och en ros av älsklingen, fick presentkort av Anneli & Mats på gina,så nu har jag 3 stycken, nice nice:DTack så mycket ännu en gång!

Nu ska jag och hjärtat se Sunny standup som går på 5an med massa roliga kändisar som özz nüjen mfl.

Vi hörs imorgon:)

Puss&Kram

1 Kommentarer
isabelle:

sv: ja jag solar där mittemot prix! :)



SKRIVET DEN: 2010-06-08 KL: 11:29:34 URL: http://isabellestromberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: