Snart helg :)
2010-06-02 / 18:14:26 / Allmänt

Hallå,

Imorgon får jag helg, gud vad underbart :) slutar 15:45, sen ska jag åka och köpa lite saker , även inhandla hårfärg, måste färga min utväxt!
På fredag så tar äntligen min älskling studenten, och sen har vi varit tsm i 15 månader på fredag :) hihi
Ligger i sängen just nu iaf, är väldigt trött, har haft 17 barn idag, full rulle kan jag säga.
Men tur att dagarna går fort och att man inte sitter och tittar på klockan direkt.

Sitter just nu och diggar låten " Satellite " bruden som vann Eurovision, grym tjej, väldigt skönt låt måste jag säga!

Ikväll ska jag bara ta det lungt , måla mina naglar också..

btw 5 dagar kvar tills jag blir 20 år, nice!

Ne vi hörs alla fina som läser min tråkiga blogg..
Visst har jag blivit tråkig :D?

Pusspåer som orkar läsa iaf!


2 Kommentarer
Anneli:

Klart vi orkar:) läsa.

Ha en skön och välbehövlig vila i kväll.

Anneli



SKRIVET DEN: 2010-06-02 KL: 18:21:10
MarielleGrääs:

det är inte exakt samma, annorlunda konsistens och helt annan förpackning, men rätt lika är dom :P



SKRIVET DEN: 2010-06-03 KL: 19:30:31 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: