Sista dagen !
2010-06-17 / 16:29:24 / Allmänt

Hallå!

Idag har jag och hjärtat varit på stan, jag köpte ett par skor till (A) haha 3 par skor har jag köpt.
Sen köpte jag en fin ljuslyckta och doftljus till Mathias mormor eftersom vi har fått bott här:)
Har nyss duschat och tar det lite lungt innan vi ska dra ut till Järfälla för att käka middag hos min kusse,

Imorgon åker jag och Mathias hem, kl 13:00 går tåget:)

Var iaf på Gröna lund igårkväll, jag åkte Insane och trodde att jag skulle DÖ, kommer aldrig åka om det igen, sen fritt fall, helt sjukt. haha galet !
Men är stolt över att jag vågade, skrek hela tiden, var så jävla nära på att börja lipa i Insane också, värsta karusellen jag åkt hithills!

Ne nu ska jag fixa till mig,
hörs ikväll!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: