Mysväder i Sthlm!
2010-06-16 / 11:40:35 / Allmänt

Hallå !

Idag är det jättefint väder i Sthlm, så snart ska jag och Mathias gå ut och sätta oss och mysa i någon mysig park!
Ikväll ska jag och hjärtat äta ute, sen ska vi på Gröna lund!
Vi skulle egentligen gå på 4D bio också, men blev inget sånt eftersom dom har stängt där i 2 veckor, typiskt. Har hört att det ska vara så roligt.

Men blir nog en bra dag trots allt:)
Ne nu ska jag fixa till mig lite sen ska vi gå ut !

Hoppas ni får en bra dag!


2 Kommentarer
amanda:

ska ni va ute och kika på bröllopet när dom åker genom stan? :)



SKRIVET DEN: 2010-06-17 KL: 00:26:33 URL: http://ahmandy.blogg.se/
Lisa:

4D-bio måste va helt jäkla underbart! så länge det inte är en skräckfilm eller nåt annat vidrigt där dom typ slaktar varann, då lär det ju inte komma ut trevliga lukter :P matlagningsprogram borde va i 4D!



SKRIVET DEN: 2010-06-17 KL: 10:59:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: