love Sthlm!
2010-06-15 / 11:01:46 / Allmänt

Åh vad jag gillar sthlm, fast jag kommer inte gilla sthlm mera än GBG för det går inte, det är den bästa staden jag vet!
Men jag tycker om Sthlm, och när jag är här med min älskling trivs jag bra, och jag är glad.
Igår var vi vid Kungsträdgården, var massa artister som spela, vi satt nog i världens största öltält, tog 2 cider där och myste, sen gick vi runt och titta, gick hem vid 11 tiden tror jag den va.
Hade en mycket mysig kväll!

Imorgon ska vi på 4d bio efter det ska vi på Gröna Lund :)

Ska äta lunch snart, sen blir det en sväng på stan!

Ne nu ska jag hoppa i duschen, hoppas ni har det bra hemma i Östersund, jag önskar jag inte behövde åka hem sen. Skitstad äre var det är!

Hörs:)

Puss&Kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: