lördag??
2010-06-26 / 17:59:09 / Allmänt

Är det verkligen lördag idag?
Kan inte förstå ens att det är helg!
Känns typ som tisdag eller onsdag, men det är bara för att jag jobbat idag, och imorgon blir det samma pass 7-16 , hua.. Det var verkligen jobbigt att kliva upp och jag sov ingenting inatt så jag är helt slut.
Så svårt att somna tidigt när man vet att man börjar 7 och ska upp 05:20 för att hinna med en bussjävel som bara går just den tiden sen går de inge mera förens kl 9 typ.

Har nyss ätit iaf, kyckling och strips blev det!
Tänkte lägga mig ner och vila i en timme iaf, är så sjukt trött, känns hyffsat bra nu på jobbet, men jag vet att detta är inte min grej men jag tycker inte att det är lika jobbigt längre att jobba, jag har redan fått erfarenhet och det känns superbra!
Snart är det Juli också.. fan vad tiden går fort!

Kanske uppdaterar mera senare, btw så ska jag börja se säsong 4 av PrisonBreak, såg klart 3an igår, sjuuukt vad bra och spännande det är!

Saknar min älskling jättemycket, längtar tills vi ses hjärtat!


världens gosigaste kusin Alvin:)

3 Kommentarer
sandra g:

till veckan ska jag komma till dig och sova där :D hihi! det ska tydligen bli fint väder också :) <3



SKRIVET DEN: 2010-06-26 KL: 22:26:08 URL: http://sandracg.blogg.se/
isabelle:

sv: om någon vecka tror jag! har du redan börjat jobba? :)



SKRIVET DEN: 2010-06-28 KL: 14:00:18 URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Nina Bergstrand<3:

Guuuud så sööt bild! :D<3333

På er båda<3333:)



SKRIVET DEN: 2010-06-30 KL: 13:44:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: