Ledig imorgon!!
2010-06-29 / 18:03:59 / Allmänt

Halloj !:)

Har jobbat idag, 07:00 - 14:15, gick jättebra förutom att jag var svintrött när jag kom hem, så jag har vilat typ en timme, ska snart äta sen ska jag umgås med Therese. Imorgon är jag ledig också, ska bli så otroligt sköönt!
Sen jobbar jag bara torsdag fredag, och på fredag får jag helg!, är ledig denna helg eftersom jag jobbade nu i helgen som var. Ska bli så skönt!

Är så otroligt stolt över mig själv att jag inte gått och sagt upp mig från jobbet, trodde ett tag att jag inte skulle klara av detta, men det är bara och se framåt och tänka på att jag får hålla på med det jag verkligen vill sen efter sommaren! :)

Ne nu ska jag äta, jag uppdaterar senare !



saknar min fina kille:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: