Imorgon börjar verkligheten!
2010-06-20 / 14:54:53 / Allmänt

Hallå!

Igår satt jag och Mathias och titta på Bröllopet, det var faktiskt fint, och jag tycker dom passar så bra ihop,och när Daniel höll talet så fick jag tårar, guuud så fint de var!
Kollade på en jättebra film , kommer inte ihåg vad den hette nu.

Har nyss duschat och ligger just nu i soffan och tittar på tv, kanske ska sova hos hjärtat ikväll börjar 12:30 imorgon och jobbar till 21:00.
Ska ladda upp bilder från Sthlm, men orkar inte göra de, blev inte så mycket kort heller eftersom jag glömde laddaren hemma här, så typiskt, men lite bilder har jag iaf, laddar upp till veckan.

Suuuger fett att jag jobbar i helgen, ledig Midsommarafton meeen jag börjar 07:00 - 16:00 både lördag och söndag, det är jättekul, eller så inte.. tur att jag kommer tjäna så JÄVLA bra bara :D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: