Imorgon, 1 år sen!!
2010-06-03 / 23:18:03 / Allmänt

Imorgon är det 1 år sen jag tog studenten, 1 år sen jag var tillsammans med hela min underbara klass.. Helt sjukt vad tiden går fort! Usch.. jag vill spola tillbaka tiden.. det sög verkligen att vakna upp dagen efter studenten och veta att man aldrig kommer gå med samma människor igen. Det är verkligen sorligt!
Älskade min störda underbara klass BF3C!

Nog om det.
Har fixat och inhandlat allt inför morgondagen.
Ska som sagt kolla på när Mathias tar studenten, så imorgon ska jag kliva upp hyffsad bra tid och fixa mig sen bege mig mot honom och lämna lite saker sen kolla när han springer ut :)
Ska bli roligt, men jag kommer bli AVIS på alla, flaket är nog det roligaste jag varit med om, fyfan vad roligt det var att åka:D!

neeeeeeee , jag sitter och lyssnar på den nya störiga låten Sean Banan- Skaka rooompa..
haha vet att alla tycker den är skit störig, jag tycker fan om den, den är ju skön:D den kommer nog diggas mycket i sommar, iaf hos mig! :D:D:D

Har iaf färgat håret ikväll, chokladbrun hette färgen, blev jättebra, sen har jag målat naglar och allt annat viktigt!
Ska snart se några avsnitt av Prisonbreak, har bara 3 stycken avsnitt kvar av säsong 2!

puss&kram





SAKNAR !!!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: