Hemma i Östersund!
2010-06-19 / 13:30:35 / Allmänt

Hallå!

Igår kom vi hem från Stockholm, kom hem vid 7 tiden, gick och käka kebab direkt var jättehungrig, kom hem till Mathias, sen gick vi upp till honoms pappa och hängde lite med Fredrik eftersom han var där själv.
Kom hem runt 12 igår sen tittade vi på saw som gick på tv, äckligare film men 1an är bäst!

Vaknade 12 idag, första dagen vi sov ut riktigt länge.
Mamma kommer om en stund och hämtar oss sen ska vi dra på Lillänge och handla lite sen åker vi hem till mig, fårse vad vi ska göra.

Grattis då till Victoria och Daniel................................

Gruvar mig liite inför måndag, men börjar 12:30 så gaanska skönt, jag hoppas att Sandra kommer jobba på den avdelningen jag kommer jobba på, vore kul att jobba tsm :D!

hörs då !

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: