ge mig sömn!
2010-06-22 / 21:48:14 / Allmänt

Hallå!

Har jobbat idag också, gick väl bra, måste bara lita på mig själv och bli stark så kommer jag klara av det här även fast det är så jävla jobbigt.. Nog pratat om detta jobb känner jag nu, det är väl snart över ..
Imorgon ska jag på utbildning, ska bli skönt att få göra något annat. 08:30 - 16:00!
Jobbar torsdag 07:00 - 15:45 sen lördag och söndag 07:00 - 16:00, så inget Midsommarfirande för mig inte. Hade varit supermysigt att följt med älsklingen ut i båten i helgen, hade verkligen velat det, men hoppas det blir någon annangång!

På torsdag får jag iaf en FET lön, ska lägga undan massa pengar för Malta resan också, åker som sagt den 15e augusti med Hanna. Ska bli så himla roligt.. LÄNGTAR!!!

Ne nu ska jag snart sova, är så trött..
ge mig bara den 12e augusti!!

Godnatt:)



god drinken som kusin Freddan gjort :D

1 Kommentarer
Malin:

Sv: tack så mycket gumman :) <3



SKRIVET DEN: 2010-06-24 KL: 17:00:42 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: