:)
2010-06-24 / 17:34:46 / Allmänt

Hej!

Igår var jag på utbildning, och det var hur bra som helst, fick lära sig så mycket!
Jag lärde mig mera på denna utbildning än vad jag har gjort på 2 dagars introduktion, jag ringde till chefen för en timme sen och berätta som det var , sa att jag inte haft någon bra introduktion, så jag ska gå med någon annan på lördag! Känns mycket bättre!

Imorgon är jag ledig, frågade även om jag fick jobba eftersom jag ändå inte ska göra något, men det var redan fullt med personal, så sug. Kanske dra till stan imorgon, har dom öppet? det kanske dom inte ens har.
Har även tappat bort mitt busskort som jag nyss fyllt på, men det är nog hos Sandra.

Imorgon ska nog Sandra sova här, eftersom vi båda börjar kl 07:00 !:) Hoppas det, så tråkigt att vara hemma själv.

Saknar min älskling göra jag också, han är ute och myser i båten, varför kan inte jag med få de.:( jävla jobb.

Fick fin lön idag också:D riktigt glad!!

Kanske uppdatera mera sen:)

Puss&Kram



1 Kommentarer
Saga:

Jag har inte skrivit ut vad för sjukdom eller hur hans tillstånd är. Jag skrev enbart förnamn så det kan vara vem som helst. Jag har skrivit på sekretess så jag vet vad den innebär.



SKRIVET DEN: 2010-06-24 KL: 22:25:23 URL: http://saganmin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: