30/6 !
2010-06-30 / 01:40:07 / Allmänt

Hejsan !

Ikväll har jag varit med Therese, vi har tittat på film, vi tittade på en skräckfilm, shutter faktiskt riktigt bra film, meen äcklig, haha fyfan:)
Igår fyllde min kära pappa år, så imorgon ska jag ner på stan och köpa present, han kommer hem på torsdag så vi ska fira honom då.

Sen har jag en annan rolig sak att berätta för Er kära läsare, att jag nog flyttar till Stockholm i höst, har pratat med mamma om detta att jag vill dra härifrån och det ska jag göra, vill testa på saker och lära känna nytt folk!
Så jag hoppas jag och Mathias kommer flytta tillsammans senare, vi kommer dock inte kunna göra de från början, så jag hoppas jag kommer få bo hos min låtsas syrra ett tag så jag kan söka massa jobb!! ÅH vad jag verkligen vill detta:D

Nu är det min tur att flytta!!!:)

Ne nu ska jag snart sova,

pussnatti




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: