20 ÅR imöööra!
2010-06-05 / 12:42:35 / Allmänt

Imorgon blir jag stor, jaa hela 20 år ! Det är nice de,
Men igår var det en bra dag, min fina älskling tog studenten, åh jag fick rysningar hela kroppen igår när jag stod och kolla på alla fina studenter som åkte flak.
Riktigt avis blir man, kändes som det var nyss jag tog studenten.
Men efter flakåkning var det middag hemma hos Mathias, good mat och paketöppning, jag stannade kvar hos honom och han gick ut och firade på kvällen, så när han kom hem inatt myste vi, världens bästa och finaste kille har JAG !
Love you baby och världens finaste betyg fick du också, GRATTIS:)

Vaknade hyffsat tidigt eftersom jag somnade vid 12 tiden igårkväll, sjukt trött,
Har nyss duschat och är hemma nu, ska åka iväg med mamma senare och köpa massa saker , för jag ska baka idag :) Imorgon kommer lite folk hit som ska fira mig och då måste man bjuda på massa gott;)

Nu kommer lite bilder från igår !:)








Världens finaste kille <3 Puss på dig :)

1 Kommentarer
Björn:

Hej Marielle.



Ett litet tips. Bag in boxen som du bloggade om, Bundustar Rosé kommer nog inte till ert Systembolag från nästa sommar tyvärr. Däremot är den lätt att beställa den till ditt Systembolag, (tar ca 5 dagar innan du kan hämta den), gå in på www.vinovum.se och gör en beställning, sen får du ett sms när du ska hämta den, enkelt!! :-) Björn



SKRIVET DEN: 2010-06-16 KL: 08:27:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: