15/6
2010-06-15 / 17:14:29 / Allmänt

Hallå !

Har varit på stan idag också, köpte en fin klänning på H&M för bara 100 kr!
Sen köpte jag Dust it pulver och ett läppstift på Make up store !
Blev inge mera.

Har nyss ätit, och ska snart iväg för att titta på Mathias mosters nya lägenhet!
Det var jättefint väder på förmiddagen här idag, men nu blåser det lite kallt och regnade förut.
Så ikväll ska vi bara vara hemma och mysa.

Imorgon ska vi på Grönan och på 4D bio som sagt, ser jag fram emot:)

På torsdag ska vi på min kusins resturang och äta, ska bli jättetrevligt!
Fredag åker vi hem:( Jag börjar jobba på måndag också, dryygt, men får tänka att det blir bra med pengar!

Puss&Kram


4 Kommentarer
Anonym:

Vad mysigt ni verkar ha det. puss o kram mamsen



SKRIVET DEN: 2010-06-15 KL: 18:01:34
MarielleGrääs:

haha söt! samma här :)



SKRIVET DEN: 2010-06-15 KL: 19:02:15 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se
Marielle:

Ja vi har det jättemysigt mamma:)! puss!!



SKRIVET DEN: 2010-06-15 KL: 19:28:15 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Syster :):

Du verkar ha shoppat fina kläder och smink osv :) Avis på dig sis ;) Hälsa kusse Fredrik nu när ni ska dit imorgon! Njut av din ledighet :) Puss



SKRIVET DEN: 2010-06-16 KL: 08:15:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: