work!
2010-07-11 / 11:19:22 / Allmänt

Hejsan:)

Igår var jag hemma vid 22:00 , så less att man ska behöva vänta i 30 min tills bussfan ska gå, slutar liksom 21:00 ne får vänta tills den går 30.. så jävla drygt, så kommer få vänta på den idag också.....
Börjar 12:30 - 21:00 .. Gick bra igår men man är hyffsat trött när man kommer hem..

Snart kommer syrran hem också, skit att jag jobbar den helgen när hon e hemma också, men vad ska man göra då?
Är iaf ledig yran helgen :D och 1 dag under stråket sen börjar jag typ 14:45 så ut ska man ;)

Blir ganska glad när jag jobbar att det inte är strålande sol och man får ångest för att man jobbar, jämt när jag får ledigt blir det as bra väder, haha ganska sjukt:D

Neeeee idag ska det gå as bra för imorgon och på tisdag är jag ledig, jobbar bara 3 dagar nästa vecka!!!

Uppdaterar när jag kommer hem om jag orkar:)
Hoppas ni får en bra dag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: