WORK & STRÅKET!
2010-07-24 / 13:53:12 / Allmänt

Tja !!!

Igår jobba jag, var inte så pepp, men gick sjukt bra och det gick fort!
fick gå lite efter 21, så sprang ner och bytte om , fixa till mig sen tog jag bussen som gick 21:33 .
Där satt syster och Erika, vi hoppade av vid Campus och drack och hade sjukt mysigt och trevligt:D!
Hade jätte roligt nere på stråket och träffade så sjukt mycket folk, sista timmen drog vi in till Marité, hyffsat med folk där också, men kul!

Var inte ett dugg bakis idag heller, vilket jag inte förstår, drack hyffsat fort och mycket igår.
Men det är sköönt, ska snart få skjuss till jobbet, börjar 14:45 idag med, så inge synd om mig;)..
och imorgon är jag LEDIG:D
Så ikväll kör jag och syster hårt!

Bilder kommer senare,vi hörs !

Pusspåer!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: