We dance on!
2010-07-20 / 20:06:04 / Allmänt

Haallå!

Har nyss badat jacuzzi, underbart! Så glad att mamma och pappa gjorde något bra för pengarna där;) Badrummet! Gillas starkt.
Nu ska jag titta på Allsång på skansen, sen bara mysa, ska kliva upp ändå ganska tidigt imorgon eftersom jag ska möta upp syster, men det gör mig ingenting, senast vi träffades var i vintras.

Btw, så hyrde jag och älskling filmer i lördags, tänkte visa vilka vi hyrde,


Funny People typ 2h 40 min, segaste filmen med Adam sandler, såg aldrig klart slutet,
Död Snö , Norsk film, den måste ni se, inte så fräsch men rolig samtidigt läskig. Ni som gilla zombies gillar den nog, haha:)
Fired Up, collage film typ, hade sett den så det sög.



Mycket mysig lördagskväll:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: