tröttast.nu
2010-07-22 / 22:34:31 / Allmänt

Hallå !

Idag började min dag riktigt bra, vaknade 09:30, drog ut och powerwalka/sprang med syrran, sjukt nice, drack bara en kopp kaffe innan, sen när vi kom hem åt vi frukost och duschade, åkte sedan ner på stan, shoppade en jättefin vit skjorta på gina, lite halvgenomskinlig så, sen ett jättefint halsband och ett par brillor på bikbok, sen blev det lite shopping på bolaget, haha;)..
Blev faktiskt inte så mycket mera.
Sen kom mor&far och hämtade upp oss, åkte hem och drack lite martini på baksidan, åkte sedan ner på stan och åt på Eastern, kinamat alltså, sjukt mysigt och gott!

Har nyss badat och nu ligger jag i sängen, känns som jag kommer somna snart.
Jobbar imorgon, inte så pigg på det, men börjar 14:45 slutar 21:30 men brukar alltid få gå vid 21, så hoppas det, ska direkt ner på stråket eller ja dricka lite innan med syrran. Så kommer få fixa mig på jobbet, kul, nääÄ!

Nee nu ska jag sova, godnatt :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: