tillbaka till jobbet snart!
2010-07-10 / 14:59:34 / Allmänt

Hallå!

Har jobbat från 7 -12 , sen kom mamma och hämta mig, sovit ungefär 2h. ett måste!
Ska tillbaka och jobba 16 - 21 .. åh alltså vem dra tillbaka till ett jobb när man jobbat förmiddag?
palla seriöst inte egentligen, glad att jag fick detta pass en gång på mitt schema annars vet jag inte vad jag hade gjort!

Sitter och tittar på massa fina bilder på Malta, ska bli så otroligt skönt att få åka iväg med min finaste vän!:)
längtar så mycket.. De finaste stället jag kom ihåg när jag var där första gången var Blue Lagoon, helt underbart:)








1 Kommentarer
Malin:

Åh, du vet inte hur mycket jag längtar. Ska bli så otroligt skönt och kuuuuul att få åka iväg med dig hjärtat mitt!

guuuud va fina bilder :D ser riktigt härligt ut!

<3



SKRIVET DEN: 2010-07-10 KL: 22:31:21 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: