Storasyster hemma:D!
2010-07-21 / 21:32:50 / Allmänt

Hallå!

Äntligen så är storasyrran hemma..
vaknade 08:00 imorse och kunde inte somna om! Så gick upp åt en fil tallrik och sen fixa mig, åkte sedan ner på stan och mötte upp syrran, helt underbart :)
Sov en stund när vi kom hem, sen gick vi ut och powerwalka, skoja inte att jag svettades, gick hur långt som helst, skönt var det, imorgonbitti ska vi ut igen och springa lite!
NICE! ..
Sen blir det stan en sväng, mamma o pappa kommer hem imorgon också:)

Ligger och tittar på Avatar med syster, men hon lyckas somna som alltid när vi ska se film, haha ganska roligt.
Kul att jag och Malin missar Akon den 14e på MALTA och vi åker ner dagen efter, fyfan vad less jag blev när syrran berätta det, alltså en jävla dag? åh fyfan. :(

Ne nu ska jag fortsätta att se klart Avatar, sjukt bra film, andra gången jag ser den!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: