Sol och ledig !
2010-07-09 / 13:32:36 / Allmänt

Hallå bloggen!

Idag är jag ledig igen, kan behövas känner jag, jobbar delad tur imorgon, 7-21 , ska bli så jävla nice, NOT!
Åh vad jag är less på detta.. Jag hoppas det finns folk i helgen annars kommer jag få ett utbrott om det är lite.
Igår var jag iaf hos Liselotte & Ann-Sofie som fyllde 20 år igår, var jätte trevligt, massa god tårta och smörgåstårta, guud vad gott det var=).

Ligger just nu på gräsmattan på baksidan, måste passa på att vara ute när det är fint väder!!

21 dagar kvar tills jag slutar jobba
13 dagar kvar tills Syster kommer hem
23 dagar kvar tills jag får se min LASSE !!

btw så låter 21 dagar svinlite, men ändå inte, jag hoppas det gå fort, jag ska verkligen inte jobba inom vården i framtiden.. stressigare jobb har jag aldrig varit med om.

Här är lite bilder från gårdagen!!


'



1 Kommentarer
Malin:

VI SKA HA SÅ KUL GUMMAN!

ja jag har börjat räkna ner nuuu :)

<3



SKRIVET DEN: 2010-07-09 KL: 17:26:48 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: