skönvädre!
2010-07-12 / 17:11:49 / Allmänt

Hejsan !:)

Idag låg jag ute från 10:00 - 15:00 haha, solen är ju som starkast då, har faktiskt fått färg:D!
Trodde inte ens att det skulle ta så mkt .. sjukt härligt iaf :)
Känns som jag prickar in ganska bra dom dagar jag är ledig för då är det alltid fint väder.
Senare ikväll ska jag och mamma ut med bilen, alltså jag ska övningsköra lite... usch jag kan ju inte:( hahah

Snart ska vi äta potatissallad och nygrillad kyckling:D MUMMA!

Jag hoppas färgen lägger sig lite är lite röd bara men det blir nog brunt sen:)!
Måste ju sola lite innan Maltaresan, åh vad jag längtar, och att jag få åka med min bästa vän är det bästa!!<3





pösspåer!

1 Kommentarer
Patrik:

om jag skulle ligga ute då skulle jag garanterat bara bränna mig haha XD.

men åh vad gött med kyckling! :D



SKRIVET DEN: 2010-07-12 KL: 20:51:55 URL: http://jagputte.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: