Skönfredag!
2010-07-16 / 20:15:55 / Allmänt

Hejsan:)

Idag fick jag äntligen helg vid 14:00!
Så glad, ska bli skönt att få vila ut sig i helgen nu, är inte så jävla pepp på kommande vecka.. Jobbar Mån,tis,fre,lör,sön,mån.. ahhhhhhh ledig onsdag och torsdag, och på onsdag morgon kommer syrran så ska nog åka och möta upp henne!
Men lika bra att jobba den helgen så man inte slösa massa pengar innan Yran, men stråket öppnar nästa fredag:( så alla kommer dra ut nästa helg, jag vill också!!!
aja , thatslife antar jag:D

Nu är jag ledig iaf!

Har just slängt in massa tvätt och har vattnat alla våra blommor på baksidan :)
Ska hänga upp tvätten ute tror jag, luuktar så gott när man hänger ut den också!

älsklingen skulle kommit för en timme sen, men får vänta yttligare än timme..

btw jag har bara 16 jobbdagar kvar.. GEMÄÄÄÄ 12e nu:D!

Ne nu ska jag se om tvätten är klar!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: