LÖN:)
2010-07-27 / 12:27:14 / Allmänt

Hejsan bloggen!

Igår var jag och syrran ut på Stråket, och fyfan vad jääävla roligt det var, älskar marmelad orkestern, dom är så himla bra och spelar grym musik! Det är så kul.
Blev inge mat igår ute på stråket, vi ska ta det idag istället , jag,syrran,mamma och pappa!
Ska ut ikväll också, fast blir nog Marité eftersom syrran vill dit, så blir väl så då:)

Idag har jag fått min lön också, fan vad glad jag är=D wiiiee!
Vill köpa nya skor idag så får se om det hinns med!

Ne nu ska jag fixa till mig , vi hörs :)

puss på min fina vän Malin, snart ses vi finaste du


1 Kommentarer
malin:

Puss på dig min finaste vän! <3



SKRIVET DEN: 2010-07-27 KL: 12:37:50 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: